Sivun tsekkaajat ! ♥

tiistai 13. maaliskuuta 2012

Love ♥

Heippaa ! :)
Ei ooo sen erityisemmin asiaaa, mut kunhan tulin jotai kirjottaa :)
Mulla on nyt niin hyvä fiilis, sä et pysty sitä pilaa ! 
Joo mut siis, meil on täl viikol koulus ollu '' Kanttikestää - tunnit '' ja siel siis kerrotaan kaikkee päihteisii liittyvii asioit, ja sit tehdää tehtävii siihe liittye jne. :)
+ Nauran erityisesti mun ja Lisellen operaatioo viime yön... :D
Mulla onnistu , mut Lisellel jäi hiuka keske :(
Mutta saatte ehkä kuulla siit sitte jossai vaihees enemmä :)
+ Oon muuttanu blogin ulkoasuu, mitäs pidätte? :)
+ Saatte toki ehdotel millasii postauksii mä tekisin, tekisinks videopostauksen,kaveripostauksen, minkä vaa postauksen :)
Mutta välil ei oo aikaa, ku tosin meil on toi remppa ja siel tarttee sit tehä kaikkee :) Mut koitan olla aktiivinen kirjottaja! :) 
Tossa alhaalla sitten vähä päivän asua :)
Mut ei mulla muuta, heipsaan! ♥
 Öhöhö, oon hönön näköne ;)







PÄIVÄN ASU; 
Musta paita - Seppälä 16,90€
Mustat farkut - Seppälä 18,90€
Korvikset
Kaulaketju/koru - Glitteri 7,90€
Säärystimet - Johannan tekemät ♥
Villasukat - Johannan tekemät ♥
Love ♥
~ jennamurr` ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti