Sivun tsekkaajat ! ♥

lauantai 3. maaliskuuta 2012

eli heeido :):) videoo taas ! :) ja olin eilen siskonkaa seppäläs , ja tuossa alhaalla si vähä kuvii ostoksist :) joo mutta ei kuulu mitää ihmeellist , kiakullan piti tulla meille , mut meille ei käyny se ): jaja ny sitte iha perus lauantai tulos , ellei sitte ropsu tuu ja pelasta päivää ;) jaja sitten ilmeisesti me saadaan ''muuttaa'' n . kolme ja puole viiko pääst omii huoneisii ku saadaa mattoke lattiaa :):) jooo tuol on iha superihana ilma ja koirankaaa vois men juoksee kantohankeee , mut mun o selkä nii kipee, ettei jaksa mennä pihalle, mut kai sitä si kohta vois , vaikka selkä sanois mitä :D + ei oo paljoo pakkast, itte asias ei yhtäää mei mittari näyttää 1.4C :):):) mut apua, meil oli matikankoe joskus vuonna nakki ja saatiin se sitte torstaina, no yllätys yllätys 6- tuli ! :):) mitenköhä mä pärjään yläasteel ? D:  nojaaa mutta eikai mulla sit mittää kummempii :)
heeeips ♥
tossa videomatskuuu! :)
 ja tos mun päällä :)
 tos kuva ku se on henkaris :)
 eli tälläne mun päällä (:
 ja tälläne henkaris :)
you make me smile ♥
~ jennamurr` ♥ ~

4 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla!:)

    käy kurkkaa munki blogi ja jää lukijaks jos suinki kiinnostaa :)

    http://emnass.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiva toi vyö! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista