Sivun tsekkaajat ! ♥

lauantai 10. maaliskuuta 2012

Itku ei tuo sua takaisin ♥ Tarina.

Heräsin aamulla, mun hiukset oli ihan sekasin. Mietin ja mietin vaan sua, en saa sua pois mielestäni. Kaivan puhelimen laukusta, kun se oli jäänyt sinne eilisen reissun jäljeltä. Otin puhelimen käteen, etein sieltä sun numeron ja menin sängylle makaamaan. Aloin kirjottaa viestiä, '' Tapahtuks eile jotai ihmeellist, ku mul ei oo pienintäkä muistikuvaa...  '' Otin puhelimen pois äänettömältä, pistin sen yöpöydälle, kunnes kuulin et äiti huusi alakerrassa. Vedin hupparin päälle, ja kävelin alakertaan.
- Huomenta, mihin aikaan sä tulit kotii? äiti kysyi.
- Joskus siinä kolmen tai puol neljän aikaa. sanoin.
Otin jogurtin jääkaapista, hain lusikan ja nousin takasin yläkertaan. Avasin telkkarin ja selailin kanavia, pistin The voicelle ja sieltä tuli jotain musiikkia. Söin siinä samalla aamupalaa, koska aikeeni oli lähteä kylälle jossain 12 maissa. Soitin Nealle että missä se kulkee, Nea ei vastannut. Ihmettelin et miks Nea ei vastaa, yleensä se kyl vastaa. Soitin Marikalle, se vastas mutta ei halunnut puhua. Miks kaikki on tollasii? No kai mä meen kattoo si fb'eehe. Sain Marikalta viestin, missä luki '' Anteeks etten puhunu , mutta ny ei huvita. Ei meinaan kuulu todellakaan hyvää :'( '' Mitä toi viesti tarkotti? Vastasin Marikalle: '' Mitä on tapahtunu, kuin mä en tiiä mistään mitää? '' Pistin puhelimen sängylle, pistin vaatteet päälle ja meikkasin. Otin laukun lattialta pistin sinne avaimet, puhelimen , meikkejä ja hiusharjan. Huusin äidille; '' Meen nyt kylälle, en tiiä koska tuun '' Paiskasin oven kiinni ja juoksin pihalle. Lähin kävelee kaupalle , kunnes unohdin mp:n pöydälleni mikä mun piti ottaa mukaan. No lähin sitten hakemaan sitä kotoa, onneks en ehtiny menee kauheen kauas. Kotona menin yläkertaan ja katoin puhelintani, olin saanu Marikalta viestin. Siinä luki; '' Tuu fb'hen kerron yhen jutun sulle, tai soita. '' Mitä on oikeest tapahtunu? Mä en vaa kertakaikkiaan tajua. No menin sit fb'eehe, Marika pisti mulle viestin; '' Nea on tehny itsemurhan, sentakii kaikki on ollu outoja'' Huusin niin kovaa '' EIIIIIIII ! '' että naapuritkin kuuli. Itken vaan enkä pysty lopettaa. Pistin Marikalle viestin; '' Miks ihmeessä, miksi ? :'c '' Kului 10 minuuttia. Itkin vieläkin, mulla oli kauheet viiltelyjäljet käsivarsissa. En meinaan tienny, osaanko elää ilman Neaa koska se oli mun parasystävä, ja tietysti Marika. Mutta nyt on vaa yks enää. Miten mä pärjään? EI hajuakaan. Soitin pian Marikalle ja kysyin; '' Kuinka kauan tiesit tästä, et Nea on kuollu ''
'' Kuulin vasta aamulla, kun Nean joku kaveri sano sen mulle. Aloin itkee iha jumalattomasi, sit sä soitit ja oli pakko lopettaa itkeminen. '' Marika vastasi.
'' Okei, mut hyvä ku kerroit, meinaan en olis välttämättä tienny ennen huomista. Ellet olis kertonu :'c'' Vastasin.
'' Miten me ny pärjätään, mä en mee huomen kouluun muute. :'c'' Marika sanoi.
'' Mä en todellakaan mee, koska en pysty. Itken tääl nytteki ihan liikaa. Ja kuuntelen jotain ihme angst-biisei.'' Sanoin.
The end !
~ jennamurr` ~
Alas kommenttii mitä mielt olitte :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti