Sivun tsekkaajat ! ♥

lauantai 17. maaliskuuta 2012

Heiiippa kaikki ihanat ! ♥

Heippaa ! :)
Olen tänää ollu si lenkil 3 tuntii, ja ny oon iha jääs :D
Olin siis lenkil koirani kaa ja kaverin. Olihan siinä myös sisko ja kaverin siskot ! :)
Lenkiltä ei kuvia, mutta kuvia sitte suklaapiirakast minkä tein äiteen kaa tänää :)
Oii, katoin tänää niin ihanan videon ku mun luokkalaine oli tehny sen parhaasta ystävästä videon ! :)
Se oli niin sulonen ! :)
Ja sitten ny oon alkanu kerää rahaa järkkäriin >>
Elikkäs tollasen, Nikon D3100
 Siinä suklaapiirakkaa! :)
Ja nyt pian lukemaan, heippaa ! :)
~ jennamurr`~

2 kommenttia:

  1. Jeees.Vois alkaa säästää rahaa kans kameraa,mut eikyl iha just tollasee,et se ois sellane videokamera sit (;;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sit jos ostat sen ni si ku tuun teil ni kuvataa sil koko aaja (;

      Poista