Sivun tsekkaajat ! ♥

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Joskus tapahtuu pahaa, aina ei hyvällä pärjää.

Heiido! :)
Tulin taas tänne kirjottelee! :)
Äippä osti mulle ja mun siskolle semmottii koriste kynsilakkoi, tai sellasii mil pystyy koristelee kynsiä ! :)
Tuos alhaal kuvii :)
 Ja nyt se näyttää tältä. Anteeks kuvat tuli väärinpäin.
 Tos mun napakoru :)
 Kulta ♥
 Kulta ♥
 ''Älä syö mua'' ♥
 
 Joudun syömää sellasii keltasii mömmötablettei :D:D 
Ne on sitruunanmakusii, mums :---3 

 Wauwwwwwa ♥
 Omnomnomnom ♥
 Tos ne äipän ostamat kynsilakat ! :):)
Omnom läskeilyy ♥
Joo mut muuta sitte, tänään oli ihan peruspäivä.
Olin Lindankans kylällä/nuoq :)
Ostin noi karkit, ja mussutettii si karkkii nuokkaril ;)
Me tehtiin myös nuokkaril sämppärei, tai ei me tehty. Vaan Janne,Kaapo,Akseli ja Krisse :)
No me sit häirittii Jannen ja Tuukan biljardimatsii jaja sitte Akseli ja Krisse joutu pihalle ku ne tappeli >:) Muohaha, mut sit piti men kebabbii mut mentiinki si kirjastoon ja kauppaa , ku lainasin kirjastos muutaman kirjan. Oon kauhee himolukee, mut jos pitäs lukee kokeesee... Ei kiinnost yhtää, no se on perus :)
Mut eikai mul muuta ihmeellist :)
Moikkaa !
~ jennamurr`~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti