Sivun tsekkaajat ! ♥

perjantai 2. joulukuuta 2011

one word can change a life.

ei oo riemulla rajaa ku on sinkku ja vapaa! oonsinkkujeejee! kukaan ei tykkää, yhy. joomutta ei siit sitte sen enempää... kipeilen edelleee, toivottavasti pääsen ny ens vkol kouluu ko me harjotellaa joulujuhlaa ja plaaplaaplaa ja oon siin pääroolis tai mul on päärooli KUITESKI. toi otsikko kertoo kaiken mun tunteista ny (;(;(;(;;(; oooon niii happy ko voi ol <3 äääää, toi yks on nii ihana oon sen takii iha väsy txt koko yö (;(;(;
ihihihihih , kuoleeen olet ihana <3 jooo tarttis tehä kokoviikonläksyt... eikyljaksaismillää. koska niit tuli nii paljo ja tarttis tehä joku hemmeti referaatti ? ?? ? ??? ? ? jaja si mää oon matikas s.53 jaja noi o thy 57 x_x mut siin lapus lukee näi ''Olemme edenneet s.57 sivulle. Tee voimiesi mukaan aukeaman tehtäviä'' jeeei eli oon paras :D:D:D aatelkaa mun tarttee tehä iha sika vähä tehtävii ja noitten on pitäny teh kaks aukeemaaa ahahahha :D:D
mut ei siit si enempää, en edelleenkää saa ladattuu kuvii koneeel, yhy. joten linkkaan taas vaan biisejä.

tää on nii ihana <3 tää tuo vaa muistot mielee :'(


äää, tää on hyvä kappale (;(;

♥:llä ihateu`

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti