Sivun tsekkaajat ! ♥

lauantai 3. joulukuuta 2011

who owns my ♥


jeejeee happyhappy, hehe kivat mesekeskustelut ft. kaisa ;p < eilen illalla kylläkyllä :D:D
jee ole yksi kotoo ja kettää ei viitti tul tänne ):): oon nii ärsyttävä ja kamala ja kukaa ei jaksa mua nii kuka ny tänne tulis ? (:(:(:(:(: joo ja olin äske lenkil ft.wilma ja pikuusa ja jiri jottai huuteli mulle et ku kävin sillee iha saatana piene lenki ni ne huuteli jtn et ''hengästyikkö kävikkö pitkänki lenki, käviks vampula kebabil?'' tai jtn mut anyway hihi, tylsää ja jossukaa ei oo tullu facee vaikka luoas iha apina... mutta tosin oon alkanu kirjotella tänne aika paljo kaikkee turhaa xdddddddd joten ehe ehe, jee kaikki menee kattoo petrii ja mää en pääse koska oon ollu kipee ja ei oo kyytii ja yhy ): ängssttt.... joo pari biisii loppuu :D

hehe paras ♥

 ♥


♥:llä ihateu

2 kommenttia:

  1. ihana blogi sul jenna ♥ ja mun blogi siirty uutee osotteesee (---:

    ♥ http://lisem-mylife.blogspot.com/

    VastaaPoista