Sivun tsekkaajat ! ♥

torstai 1. joulukuuta 2011

my heart flew out of.

äääääää, oon iha tuskissani täääl D: kipeilen,itken,en pysty nukkumaaa oon iha angst.äää,sitte yks jätkä (kenen nimee en tuu sanoo) sekottaa mun pään iha kybäl.. ääää, mun päätä särkee jaja me viime viikol ussantunnil puhuttii itsemurhast ja abortist ja jostai arvokuolemast (?) jaja itsemurha o mul viä arka aihe......... rakastaa vai ei rakastaa (?) vihata vai rakastaa (?) mun pää räjähtää iha totaallisest koht... en tiiä mitä teen, angstaaan täs vaa... oke mo ei kukaa jaksa tälläst angstaust lukee, sry mut en pysty aattelee muut ku tätä kaikkee paskaa................. äääääääää, tulkaaa joku pelastaaa mut ): MUT ainoo hyvä asia täs o et mul o MAAAILMAN parhaaat ystävät ketkä tukeee ja rakastan niit ♥ mutmut si viä biisi tähä

äää, tää tuo muistot mielee :'(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti