Sivun tsekkaajat ! ♥

torstai 12. heinäkuuta 2012

Se tunne ku ei keksi otsikkoo _taaskaan_

Heipsuuuu :3 ! Heräsin tänää ihan liian aikasin :c Heräsin siis tossa puol kaheksan mais, ja menin nukkuu kahelta ♥ Ah tätä unen määrää, oon osannu kääntää mun unirytmin iha persuksillee :) Meen tänää turkuu, dididididi :) Sielt pitäis ostaa joku kukkanen päähä, jotku uudet kengät, ja jos ostan jonki verra tavaraa nii saatte niistä videon tai kuvii ! :) Löysin tästä blogist tämmäsen kivan kysely jutun, nii vastailen sit niihi. Ei kai mulla muuta, heippa ! ♥
1. Oletko käynyt ulkomailla? Missä?
- Oon ollu Bulgarias ja Ruottis :)

2. Miksi aloit kirjoittamaan blogia?
- Öäää itseasiassa en muista, hetken mielijohteesta varmaa :)

3. Onko sinulla paljon rahaa?
- :D:D Ei.

4. Oletko/olitko kesätöissä?
- Olen :)

5. Kuinka usein värjäät hiuksiasi?
- Eeemmätii, riippuu iha kosk äite suostuu ostaa väri :D

6. Lempivärisi? Ja perustelut miksi !
- Musta, koska hevarit tykkää mustast !! Noeivaa... Emmätii miks tykkään mustast :D

7. Onko sinulla bloggerissa uusi vai vanha '' käyttöliittymä ''?
- Mikä ihmee käyttöliittymä? :D:D

8. Mitä mieltä olet huvipuistoista?
- En tykkää.

9. Viikset? Hot or not?
- Not.

10. Mistä ostat usein vaatteesi?
- Seppälä, H&M, Gina Tricot ymsyms.

11. Onko huoneessasi julisteita? Montako?
- Ei o seinäl :D

~ jennamurr` ~

2 kommenttia:

  1. Hahaa mun blogist ;);) Fuck yeah!:D tee my Day!!!!!!(((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeaahh ;;) Joo voisin jossai vaihees :D Hetiku on joku järki näis mun päivis :D

      Poista