Sivun tsekkaajat ! ♥

lauantai 2. kesäkuuta 2012

Kesäloma on parasta aikaa, kesäloma on bileiden taikaa ♥

Heippa murut !
Se oli sit päätös ja tuli itkettyy ja naurettuu :) Mutjoo oli kivat päättärit heti alus me mentii omaa luokkaa ja siit mentii ruokalaa ja syötii kakkuu ja juotii mehuu siel yms... sitte jaettii todistukset ja meiksi alko sit siin kohtaa itkee ja se ei sit loppunu hetkeeaikaa :D Sit sain mu kaverilt ihana kirjee, mis kerrottii et oon sen parasystävä ja nii edespäi ♥ Sit halittii kavereittekaa ja lähettii :----) Oli rennot päättärit... Mutjoo se on siis kesäloma nyt ! Mulla ei oo sielt päättäreist muutako yks kuva, voin pistää sen toho alas :--) Muuten kuvia löytyy kerranki ! :D Nyt sitte niit tulee :)





 Linda ♥
 Emma (vas) Elina (oik) ♥


 Lallaaaa mun pikkuset ♥



 Hyi mua, ei o mun vaa iskä.


Tuossa toi kameranjalka :) 
Ja muuten todistus viel;
Käyttäytyminen 9
Äidinkieli ja kirjallisuus 8
A1 -kieli englanti 8
Matematiikka 7
Biologia ja maantieto 7
Fysiikka ja kemia 7
Historia 7
Uskonto 8
Musiikki 9
Kuvataide 9
Käsityö 8
Liikunta 8
KA: 7.9 :)
Noi jotku kuvat on muuten Piispalasta oltiin siel leirikoulus ja meil kaikil oli siel si iha omat huoneet tai siis oli sellasii 3-6 henge ryhmii mitkä oli samas huonees ja mä olin sit Lindan,Elinan ja Emmankans samas huonees ja oli muute hauskaa :D
Ja toi koru toi risti tehtii iha itte, mut kaikki ei tehny ristii vaa siis sai päättää millase tekee :D
~ jennamurr`♥ ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti