Sivun tsekkaajat ! ♥

perjantai 4. marraskuuta 2011

asd. kuolen. yhy.

aaaah, alkopa ihanasti viikko meinaa vitutuksella. sit kiva mun kone ei suostu lataa kuvii koneel jote mun tarttee ottaa netist. tos o yks biisi mikä masentaa iha vitusti!
sittensitten, haluun edellee jonku lävistykse :c yhy. tiistaina ei tapahtunu YHTÄÄN mitää. keskiviikkonaka ei tapahtunu mitää oon ollu koko viiko konekiellos jaja muutenki arestis. ömömömömömömömö,,, torstaina oli koulukuvaus, vaikka aresti :3 eilen mu kaveri tuli meil yöks mut se nukkuu viä :d ööööm, mentii noi 3 aikaa nukkuu ni ei ihme jos väsyttäää,, mut mua ei väsytä kyl yhtää. hih. tos olis taas yks biisi minkä halusin vaa linkata. ikinä mikää ei mee sillee ku elokuvis.
jajajaja, se olis tnää kyläl + haluun johonki shoppailee. yhy. mul ei oo yhtää mitää vaatteit vaikka sain just kahet housut ja legginssit mut legginssit meni ekanapäivänä ku käytin ni rikki,, enkä ees kaatunu. yhy.
mutt mää tarvin oma huonee jo,, mää oon nytte  kahe ipanankaaa samas huonees että jesss ! nii ja sitte tost  koulukuvauksest viel ni me otettii sellane kuva mis oli minä,ellu,marko ja janne,, marko pisti meijät kaikki siihe mut se oli jannen idea, mut kyl mää sen kuvan varmaa si otan :333 ja sit taas yks biisi tähä välii ja varmaan lopetan ny tän kirjottamise mut linkkaan silti biisin (;

♥:llä IHATEU`

aaaaaawws, mikä biisi ♥


PS. en saanu noit sillee videoiks :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti