Sivun tsekkaajat ! ♥

perjantai 28. lokakuuta 2011

Wednesday !

Elikkäs en ole kirjotellut ku on ollu kaikkee <3<3 -.- omoomomom, oltii eilen poris, prismas, citymarketis ja ostin sielt semmose villataki tai semmose :D semmose sinise paida,sukat :D ja semmoset valkoset asustelasit. Nojoo mutta lähettii ajaa sinne joskus puol 2 ja oltiii siel kolmelt no mää menin vessaa ja mulla oli puhelin kädes sitte pistin sen siihe lavuaarin reunalle ja lähin. no sittekku me lähettii prismast ni ihmettelin et mihi mun puhelin oli kadonnu ylläripylläri se oli jääny sinne vessaa, no menin si hakee sen :D sitte me mentii sinne citymarkettii ja sit ostin sielt ne lasit :d si pidin niit pääs ja kiusasin koko aja mu siskoo ku se ei yhtää tykkää niist (;(; :D:D:D jajaj no illal en tehny si mitää enää paitsi juoksentelin pihal illal, hui o: ja menin nukkuu joskus  kahen ja olin si torstai aamun iha väsy.   meillä päi on nähty susia, hui  :c ne on pelottavii yäkyäk.
mut nyt täst päiväst menin eile illal nukkuu about kolmen aikaa <3<3 oon iha väsyny ja ny olis si kaverin syndet, oon iha väsy D: meen varmaa nukkuu, omg. en voi ne alkaa kolmelt o.o mut mun tarttee mennä jote illal tulee syndeist varmaa kuvii :33 


♥:llä IHATEU`

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti